tisdag 22 juni 2010

Sömntutan

I fredags hade mamma och jag besök av mammas kompis Anette. Efter att vi lekt lite fikade de vuxna och jag fick en slurk mjölk. Jag fick även en fin present som jag kan ha lite senare i sommar när jag har växt till mig.


Jag har börjat sova i princip hela nätterna igenom, vilket mamma och pappa uppskattar. I natt sov jag 11 timmar i sträck! Mamma började tydligen undra om jag tänkte vakna någon gång, för hon var inne titt som tätt och kollade om det var möjligt att jag fortfarande sov... Och det gjorde jag ju. Som vanligt valde jag att ligga strax under kudden.


När jag har sovit så där länge har jag hur mycket energi som helst och jag är på mitt allra bästa humör (så snart jag fått lite mat, förstås). Då brukar mamma och jag leka en stund och ha riktigt mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar