fredag 4 juni 2010

Månad två

När jag precis hade fyllt en månad fick jag åka på mitt första kalas, till mammas gammelfaster som fyllde år. Då hade jag på mig min nya fina klänning.

Bada måste man göra ibland och när badet är klart får jag krypa in i min mysiga handduk.
Sova är fortfarande väldigt skönt, fast jag gör det inte riktigt lika mycket nu.
Jag är för det mesta ganska glad och tycker mycket om att prata med mamma och pappa.
Jag är till och med glad i sömnen!
Det finns så mycket spännande här i världen, så det är jättebra att få vara på axeln och kunna spana på allt som händer.
Nu har jag vuxit till mig en del, senast jag var hos BVC hade jag gått upp till 4400 g, så jag tycker själv att jag är en stor tjej. Jag jobbar hårt på att kunna lyfta på huvudet och det är kul att ligga en stund i babygymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar