tisdag 30 oktober 2012

Höst hos oss

För ett tag sedan fyllde mamma år och självklart hjälpte jag till att fixa fikat. Jag är en mästare på att glasera kakor, visade det sig. Och har man bakat får man smaka!
Vi har även varit på Torekällberget och tittat på djuren, det bästa är nog att man kan komma så nära och klappa dem. En del är jättekeliga och goa, det gillar jag verkligen.
 
Jag fick också prova att gunga på en gungbräda och det hade jag kunnat göra nästan hur länge som helst.
Vår katt Cinnamon har blivit riktigt stor nu och vi tycker om att leka tillsammans. Han vill gärna vara med vad man än gör och det är såklart mysigt med lite sällskap. Särskilt om man håller på med vatten gillar han att hålla noggrann koll.
Här ger jag honom en av hans favoritleksaker, ett tuggben som egentligen är för hundar, men som han tycker jättemycket om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar