måndag 25 april 2011

Födelsedagskalas

Här kommer en liten rapport från mitt födelsedagsfirande. Vi började på morgonen på min födelsedag med att jag fick paket i sängen. I det första paketet fanns det en docka som jag tyckte var jättefin.


Sedan fick jag även den här coola och snabba bilen och pusselmattan som jag kör på.


Men inte nog med det, lite senare på dagen fick jag även den här stiliga bilen som jag kan sitta på. Jag har inte riktigt fått kläm på hur jag ska få den att röra sig än, men det ger sig nog snart. Jag gillar i alla fall att titta på den och mecka med den.


Fast tydligen räckte det inte med att få presenter på födelsedagen. Några dagar senare kom mormor och morfar, Ylva, Anders, Emelie och Adam, och Mia, Henke och Dexter hit och firade mig ännu mer. Först fick jag fler fina presenter, till exempel en fåtölj som jag verkligen gillar att klättra upp och sätta mig i.


Jag fick också en bondgård som jag har lekt massor med.


Efter presenterna var det dags för fika och jag fick en tårta som såg ut så här.


Jag fick smaka på den också, men det tyckte jag var ungefär så här gott...


Till sist gick vi en liten promenad ner till vattnet allihop. Där fanns det mycket spännande att titta på, man kunde till exempel leka med gammalt sjögräs. Sedan var det dags för alla gästerna att gå hem och jag var trött men nöjd efter en rolig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar