torsdag 17 februari 2011

Tio månader

Jaha, då har man hunnit bli tio månader alltså. Mamma och pappa tycker att jag växer så det knakar och det kan nog ligga något i det, för kläderna blir små på nolltid. Jag far omkring och utforskar så mycket jag bara kan, jag har till och med lyckats krypa hål på kläder, inte illa! Jag har börjat försöka mig på att klättra upp på saker också och sitta på dem.

Genom att ta sig upp på grejer öppnar sig helt nya möjligheter att busa, det är jättekul!

För att inte tala om hur rolig dammsugaren är, det är en riktigt festlig grej. Mamma och pappa hoppas tydligen att jag ska tycka den är lika rolig i framtiden, vi får väl se hur det blir med det...

Fast absolut roligast just nu är ändå min gåvagn. Så fort jag får tillfälle grabbar jag tag i den och går en sväng. Jag får lite hjälp med att vända den när jag når en vägg, men annars klarar jag mig alldeles utmärkt på egen hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar