tisdag 21 december 2010

Åtta månader

Tiden går fort när man har roligt och jag har redan hunnit fylla åtta månader. Idag var vi på BVC för vägning och mätning och trots att jag varit lite krasslig har jag gått upp till 8375 g och jag är 71 cm lång. Jag kryper i högsta fart här hemma, så mamma och pappa har fullt upp med att hålla koll på mig. Jag gillar även att resa mig (med lite stöd) så det gör jag så ofta jag bara kan.

Så här glad kan man bli när man står upp.

Det kan också vara lite lagom underhållande att titta på tvättmaskinen när den snurrar och låter.
Ibland får jag titta på tv med pappa och mamma, det är väldigt fängslande. Har jag riktig tur dyker det upp katter på tv:n, för det tycker jag är roligt.


När man har gjort så mycket spännande hela dagen blir man så klart trött och då somnar jag så gott i min säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar