onsdag 14 juli 2010

Tre månader

I måndags fyllde jag tre månader och det "firade" jag med att åka till BVC och bli vaccinerad. Det var inte särskilt kul alls och jag fick plåster på båda benen.


Jag blev även vägd och mätt och jag har nu jobbat mig upp till 62 cm och 5890 g, så det tar sig :-) Men jag har inte bara fått läbbiga sprutor, utan vi har gjort det bästa av sommaren också. Jag tycker visserligen att det är lite väl varmt, men vi har varit ute på landet och där är det skönt att vara nere vid badet. Då kan man titta på de stora träden, som jag gör här:

Man kan även doppa fötterna i vattnet, fast det är aningen för kallt för min smak.

När det blir lite svalare på kvällarna kan man gå ut på balkongen hemma och svalka sig lite. Då kan man passa på att titta på blommor tillsammans med mamma. Det tycker vi är mysigt båda två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar